<>

Seriöst vad ska jag göra? *Suck*

Hej! jag inte skrivit på ett tag nu för att jag trodde att jag skulle få mer att skriva om ifall jag inte skrev nåt men jag hade fel! jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om....... mitt liv är för tråkigt för att skrivas om, jag har inte särskilt bra koll på kändisar och sånt och min mobil sladd till datorn är typ borta så jag kan inte ladda upp bilder och sånt heller! jag är ju helt körd!! jag kanske borde lägga ner bloggen om jag inte kommer på nåt att skriva om? 

en annan grej som jag verkligen inte förstår är varför jag typ inte har några läsare? jag vet att man ska blogga för att det är kul men hur kul är det att skriva något som ingen läser? det känns ju helt meningslöst! dom flesta av mina kompisr har en blogg och dom har Många fler läsare än vad jag har! jag har typ 2 per dag! ibland mindre.

iallafall, meningen till att jag skrev det här är var för att jag vill att ni (mina 2 läsare) förstår varför jag har små uppehåll ibland och inte skriver.

P.S ni får jättegärna komma med förslag till vad jag ska skriva om!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0