<>

Regn! :(

Hej! regn är så mysigt! men synd att man inte kan gå ut! :( jag och min lillasyster tänkte åka och kolla på några kaninungar men det gick inte eftersom jag har använt (inte helt säker på stavning?) upp hela bussremsan (oops!) och vi kan inte cykla för då blir vi ju jätte blöta! så vi kanske åker imorgon! just det! jag hade ju brottom igår och det var ju för att vi skulle äta och min mamma är inte tjejen med tålamod direkt så hon var på väg att få ett litet utbrott och då är det bäst att göra som hon säger! haha!

Och by the way jag är med i Lillis "sötaste blogg - tävling" och då skriver man ju såklart ett litet inlägg om the blogger! hehe. Nää men nu får jag skärpa mig här va! nu är det ju så här att vi har viktiga frågor i samhället som måste tas upp: Hundbajs! ja det är ju ett stort problem! folk som har hund plockar aldrig upp efter att deras vovve har bajsat och därför ligger de ju kvar där i all evighet! okej kanske inte i all evighet men ni förstår poängen med det hela!



 


 Söt hamster va? hahah den ser nästan ut som min hamster.... dom har väl inte snott den? hehe jag bara skoja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0