<>

I'm back!

Hej! som sagt så är jag hemma nu. lite sent kanske men so what vi hade kul! hahah vi var på en strand som heter schewizerbadet (undra om jag stavade rätt?) och det var ju inte bara vi där kan jag ju säga, ähum det kändes som att halva sverige var där! vi letade efter en parkeringsplats i typ tjugo minuter! okej jag kanske överdrev liiiite men iaf. nu är vi hemma och har precis ätit middag. här är en låt som jag har gått och tänkt på typ hela dan!
 


 
bra va?

här kommer en till som jag hittade när jag letade efter den andra! (samma grupp som sjunger!)





 sådär ja! nu ska jag bara lägga in lite fina kläder (och accesoarer)

 
fint linne va? finns hos www.ellos.se


på www.ginatricot.se hittar du dessa fina armband! 


också dom här kan du hitta på www.ginatricot.se

jag försökte hitta en snygg baseball jacka till den här outfiten men hittade ingen i fin färg! (hittade en grön på www.ginatricot.se )

det var allt för idag! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0