<>

Blåsigt väder vi har! ;)

Hej! det har inte blivit några ordentliga inlägg på senaste tiden så jag skriver ett nu! :) idag ska vi till det där badstället i västertorp och vet ni vad när vi kom dit så kände jag igen mig och det visade sig att jag hade spelat match (innebandy) där en gång! men inte i själva simhallen utan idrottshallen såklart ;) hahah

Förresten kolla här vilka supergulliga T-shirts:


Så sant, så sant! haha jag bara skoja ;)


fina va?

just det, nu kommer lite hissar och dissar:


spöregn, hösten, nya höstskor, arkitektur, människor som vågar vara sig själva och kompisar som hänger kvar trots skolbyten!



regniga och blåsiga sommardagar, snattare, regelbrytare, djurplågeri, barnplågeri, misshandel, våldtäkter och dom som inte bryr sig!

det var lite hissar och lite dissar men nu måste jag dra vidare, tjao!





Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-30 @ 19:18:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0