<>

FRIDA

Hej! en fråga bara: nån av er som läser den här tidningen:


jag gör det och jag tycker att den är jätte bra! men många säger att det är en tidning för "äldre".jag att det är dåligt! vemsomhelst får väl läsa den! och en annan sak jag stör mig på är att dom skriver mycket om att man ska ha sin egen stil och att man inte ska följa modet om man inte känner för det, man ska sticka ut från mängden och inte vara som alla andra, ha sin egen stil helt enkelt! men ändå så är tidningen smockad med mode sidor om hur man ska klä sig och hur man ska sminka sig! jag vet att jag kommer få komentarer som "men det är ju för dom som Vill följa modet" och då är mitt svar på det "ja men dom säger ju att man Inte ska det" liksom dom får ju stå för det dom säger!

aja inte så interrisant kanske men det får ni stå ut med! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0