<>

Music saves my soul!

Aa, så är det verkligen! musiken räddar verkligen min själ. utan musiken skulle jag inte vara den jag är! usch! jag kan inte ens tänka på världen utan musik. det skulle kännas så övergivet och så ensamt!  iallafall jag är nog världens knasigaste. för att idag på rasten så stog jag och min bästis och kollade på när dom andra spelade king, och då så hejade vi såklart på alla tjejerna och då kom jag på en liten "dans", asså jag typ gjorde peace tecken och sa "peo peo peo!!" flera gånger och sen sa jag "vem är nummer ett? vem är nummer ett? JAG!" och pekade på mig själv. alla som gick förbi ba "ähh fett konstig tjej!?!" och jag och min bästis bara garvade. men men, jag är bara så, och det är jag stolt över! men nu ska jag spela jätte hög musik i hela huset och äta fett med godis!! för jag är hemma själv!!


här är en söt bild jag hittade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0