<>

Första dagen i skolan!

Idag så var det första dagen i skolan. det var väl roligt att träffa alla igen men det finns vissa ämnen som jag HATAR!! asså jag tål dom verkligen inte, och såklart har vi dom ämnena på måndagar + typ alla dagar. ämnena är matte och NO, jag HATAR dom!!! men men, that's life. idag har jag typ bråkat med en "kompis" vi hade varit tillsamans på lovet och då hade vi råkat säga några saker om min bästis, och så sa jag till min bästis vad vi hade sagt, och då sa hon typ att det var okej och att hon tyckte att det var bra att jag  berättade sanningen. men då blev den andra kompisen skitsur och sa att man inte kunde lita på mig, men om man pratar skit om mina bästisar så kommer jag att säga det till dom. så är det bara! men nu ska jag nog lägga ut lite bilder tror jag!

haha lite rosa kan ju inte skada!

asså inte den snyggaste men jag hittade ingen annan!

men imorgon kommer kanske lite nya och färska bilder direkt från mobilen! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0